Το τζίντζερ μειώνει τον πόνο του τραυματισμού.

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

Απάλυνε τον πόνο στους μυς

Το παράκανες χθες στο γυμναστήριο και νιώθεις πόνο στους μυς; Πρόσθεσε λίγο τζίντζερ στο βραδινό σου. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Pain, όσοι κατανάλωναν 2 γραμμάρια (όσο δηλαδή μια λεπτή φέτα) τζίντζερ ένιωθαν κατά 25% λιγότερο πόνο στους μυς τους έπειτα από ένα δύσκολο πρόγραμμα προπόνησης. Δοκίμασέ το κι εσύ αν η γυμναστική σου είναι απαιτητική, σοτάροντας το τζίντζερ με λαχανικά, κοτόπουλο ή ψάρι.
Share this article :
 
Support : S.Karamousketas | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Livadeia - Potpourri - All Rights Reserved
Template Developed by S.Karamousketas Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger