Δυναμικό comeback για την Έλενα...

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Παρά τους σοβαρούς τραυματισμούς, που την ταλαιπώρησαν τα 2 τελευταία χρόνια, η Λαμιώτισσα αθλήτρια του Φ.Ο.Α., κατάφερε να κατακτήσει την 1η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Juniors 2011, στην Πάτρα.κατηγορία νέες γυναίκες(Κορίτσια 18 ετών).Η Έλενα Κορδλαίμη, ένα γνήσιο ταλέντο, από τα πολλά που έχει η χώρα μας μετακόμισε από την πόλη της Λαμίας στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο Μόναχο προς αναζήτησης ενός καλύτερου τενιστικού 'αύριο'...
Η 17χρονη αθλήτρια ακολούθησε και εκείνη την επιλογή μιας ακαδηνίας τένις του εξωτερικού και συγκεκριμένα την Niki Pilic Tennis Academy και ξεκίνησε μια προσπάθεια, αποφασισμένη να διεκδικήσει ότι της αναλογεί... Το tennisnews.gr βρήκε την Έλενα έπειτα από 3 εβδομάδες περίπου από το μεγάλο αυτό της βήμα και σας παρουσιάζει τη συνέντευξη που της πήρε...

Έλενα, μεγάλο βήμα και νέα αρχή για σένα. Πες μας πως έγινε αυτό το πάντρεμα με την Niki Pilic Tennis Academy?

Έλενα Κορδλαίμη: Σίγουρα είναι ένα μεγάλο βήμα για εμένα και νομίζω το σημαντικότερο που έχω κάνει μέχρι στιγμής. Ήταν κάτι που σκεφτόμουν με τους γονείς μου και τον προπονητή μου πολύ καιρό τώρα...το "πάντρεμα'' με την ακαδημάα του Niki Pilic άρχισε πριν ένα χρόνο περίπου όταν ήρθα να δοκιμάσω και να δω πως είναι τα πράγματα σε μια ακαδημία. Είχα μείνει βέβαια μόνο μια εβδομάδα αλλά αυτό το χρονικό διάστημα ήταν αρκετό για να με κάνει να δω την διαφορά...Άκουσα πολύ καλά σχόλια απο τους προπονητές εδώ, αλλά και από τον ίδιο τον Niki Pilic...Έτσι δεν είχα κάτι άλλο να κάνω παρά να αρπάξω την ευκαιρία αυτή και να είμαι σήμερα εδώ στην Ακαδημία τρεις εβδομάδες ήδη..

Ποιες είναι οι μέχρι τώρα εντυπώσεις σου από το νέο σου σπίτι?

Έλενα Κορδλαίμη: Αυτές τις δύο εβδομάδες λοιπόν που είμαι εδώ, οι εντυπώσεις μου είναι πάρα πολύ καλές...είναι αυτό ακριβώς που έψαχνα τόσο καιρό...καθαρά επαγγελματική δουλειά δηλαδή, και νομίζω πως αυτή η φράση μπορεί να αντιπροσωπεύσει χιλιάδες λέξεις γιατί στον κόσμο του τένις νομίζω πως όλοι ξέρουμε τι είναι καθαρά επαγγελματική δουλειά. Όλοι οι προπονητές τένις, οι γυμναστές, οι φυσιοθεραπευτές αλλά και όλοι όσοι δουλεύουν για αυτή την Ακαδημία δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό και ο μόνος τους στόχος είναι να μας κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερους...

Πόσο δύσκολη ήταν αυτή σου η απόφαση? Έχεις μόλις κλείσει τα 17 σου χρόνια. Με το σχολείο τι γίνεται? Από γερμανικά πως πάμε? Πως σε υποδέχτηκαν τα άλλα παιδιά στην ακαδημία?


Έλενα Κορδλαίμη: Αυτή μου η απόφαση σίγουρα ήταν πάρα πολύ δύσκολη γιατί ουσιαστικά ''μετακόμισα'' σε μια άλλη χώρα μόνη μου που πρέπει να παλεύεις κάθε μέρα όσο το δυνατόν περισσότερο μπορείς.... αλλά 17 χρονών στο τένις νομίζω πως είσαι αρκετά ώριμος για να καταλάβεις τι θέλεις να ακολουθήσεις και το πόσο έτοιμος είσαι να το κάνεις αυτό....επομένως θα έλεγα πως η θέλησή μου για το τένις έκανε αυτή την απόφαση πολύ πιο εύκολη. Επειδή όμως είναι και το σχολείο στη μέση δεν θεώρησα σωστό να το παρατήσω γιατί κανένας μας δεν ξέρει πως θα του ξημερώσει η επόμενη μέρα...όποιο δρόμο και αν ακολουθεί. Αλλά νομίζω πως στον πρωταθλητισμό σίγουρα υπάρχουν πολύ περισσότεροι λόγοι ώστε να κρατάει κάποιος και μια ''πισινή". Ευτυχώς όμως υπάρχει ελληνικό σχολείο εδώ στο Μόναχο γιατί από γερμανικά, εκτός από κάποιες φράσεις δεν ξέρω τίποτα παραπάνω....! Αλλά που θα πάει....θα τα μάθω! Συμβουλεύομαι το ελληνογερμανικό μου λεξικό!χαχα...

Η υποδοχή των παιδιών απέναντι μου ηταν όσο πιο ζεστή θα μπορούσε να είναι αν και εγώ ήμουν λίγο αγχωμένη για αυτό....αμέσως με αγκάλιασαν γιατί σίγουρα είμαστε μια ομάδα και όλοι θέλουμε να είμαστε δεμένοι και είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλο και νομίζω αυτό είναι πολύ καλό....θα έλεγα πως είμαστε μια μεγάλη οικογένεια αν σκεφτείτε πως 7 μέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο είμαστε μαζί...

Τι σε ώθησε να φύγεις από την Ελλάδα? Πιστεύεις πως υστερούμε σε σχέση με τη Γερμανία ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες στο τένις και τις υποδομές?

Έλενα Κορδλαίμη: Ο κύριος λόγος που με ώθησε να φύγω από την Ελλάδα ήταν το ότι ζούσα σε μια επαρχία και σίγουρα η επαρχία μπορεί να σου δώσει εφόδια μόνο μέχρι ένα στάδιο το οποίο από μόνο του είναι πολύ μικρό. Με τη σκληρή δουλειά βέβαια του προπονητή μου, του γυμναστή μου, των γονιών και όλων των ανθρώπων που ήταν δίπλα μου σε κάθε μου στιγμή έγινε πολύ μεγαλύτερο. Όμως και πάλι μετά από ένα σημείο δεν είναι αρκετό γιατί υπάρχουν και περισσότερες απαιτήσεις.

Η Ελλάδα νομίζω πως ναι σε ενα βαθμό υστερεί σε υποδομές, αλλά και αυτές που έχει νομίζω δεν τις εκμεταλεύεται με τον πιο σωστό τρόπο. Ίσως υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που θέλουν να φτιάξουν μια καλύτερη Ελλάδα αλλά δεν φτάνουν μόνο τα λόγια. Πράξεις χρειαζόμαστε και πιστεύω πως το ξέρουμε όλοι αυτό. Επίσης χρειαζόμαστε και περισσότερη οργαάνωση, πράγμα που είναι το σημαντικότερο για τον αθλητισμό. Σε τένις δεν υστερούμε, όχι. Ο καθένας αν ρίξει μια ματιά σε ένα από τα πανελλαδικά ή κάθε είδους τουρνουά, θα ανακαλύψει πολλά ταλέντα. Όμως αυτά τα ταλέντα χρειάζονται και τα σωστά κίνητρα.

Ποιες είναι μέχρι τώρα οι μεγαλύτερες διαφορές που έχεις δει σχετικα με τις προπονήσεις εκεί και στην Ελλάδα?

Έλενα Κορδλαίμη: Οι διαφορές που έχω δει σχετικά με την Ελλάδα είναι όπως είπα και πριν περισσότερη οργάνωση αλλά και αφοσίωση πάνω σε αυτό που κάνουν. Ακόμη στις ακαδημίες δίνεται και η ευκαρία να παίζεις με μεγαλύτερη ποικιλία παιχτών και αυτό βοηθάει πάρα πολύ και για τα τουρνουά πιστεύω, αλλά και για τον ίδιο σου τον εαυτό...


Τον τελευταίο χρόνο είχες ένα σοβαρό τραυματισμό. Πως σε επηρέασε αυτός? Πως είναι και τι σκέφτεσαι όταν δε μπορείς να παίξεις τένις?


Έλενα Κορδλαίμη: Ο τραυματισμός που είχα, μπορώ να πω αναμφίβολα πως ήταν ότι πιο σοβαρό και χρονοβόρο μου έχει τύχει στα τενιστικά μου χρόνια. Στο κομμάτι που με επηρέασε πολύ ήταν ψυχολογικό. Είναι δύσκολο να ξυπνάς κάθε μέρα και να ξέρεις πως δεν κάνει να παίξεις τένις...ούτε καν να τρέξεις...πραγματικά είναι πολύ δύσκολο...Όμως κάθε μέρα έβαζα δύναμη μέσα μου και έλεγα πως ο καιρός θα περάσει και θα έρθουν πάλι οι μέρες που θα μπω στα γήπεδα και θα είμαι όπως πριν...Αλλά κάθε εμπόδιο για καλό.

Τον καιρό που ήμουν εκτός γηπέδων, τους 8 μήνες δηλαδή, έφτιαξα την ψυχολογία μου...είχα πολύ καιρό μπροστά μου να σκεφτώ για τα λάθη μου και να τα διορθώσω...ακόμη είδα και πολλά match στη τηλεόραση και αυτό μου έκανε πολύ καλό.

Σε επηρέασε στην απόφασή σου να φύγεις για μια ακαδημία στο εξωτερικό το οτί και άλλα ελληνόπουλα ακολούθησαν αυτή την επιλογή, πχ η Δέσποινα Παπαμιχαήλ, Αλέξανδρος Γεωργούδας κλπ?


Έλενα Κορδλαίμη: Όχι όχι...καθόλου...Δεν υπήρξε ποτέ κριτήριο για την απόφασή μου κάτι τέτοιο...το μόνο που με επηρέασε να φύγω για το εξωτερικό είναι πως θέλω να παίξω επαγγεπματικό τένις...!!!!!

Ποιοί είναι οι στόχοι σου για αυτή τη χρονιά? Τι περιμένεις από την Έλενα Κορδολαίμη?

Έλενα Κορδλαίμη: Οι στόχοι μου για αυτή την χρονιά και οι απαιτήσεις μου από την Έλενα Κορδολαίμη είναι να προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό κάθε μέρα και να γίνομαι όσο καλύτερη μπορώ. Καλύτερη από την προηγούμενη μέρα...όλα τα άλλα νομίζω θα έρθουν μόνα τους..!!! Αρκεί να υπάρχει θέληση και όρεξη για σκληρή δουλειά....!


Οι προπονητές και οι φίλοι σου μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για σένα. Τι μήνυμα θα ήθελες να τους στείλεις από τη Γερμανία?


Έλενα Κορδλαίμη: Και εγώ μιλάω με τα καλύτερα λόγια για τους φίλους και τους προπονητές μου και νομίζω το ξέρουν!! Το μήνυμα που θα ήθελα να στείλω σε όλους είναι να μην το βάζουν ποτέ κάτω και πάντα να κυνηγάνε τα όνειρά τους... όσο εύκολα ή δύσκολα είναι αυτά....Να προσπαθούν πάντα για το καλύτερο και ποτέ να μην χάνουν το χαμόγελό τους! Γιατί το να είσαι ευτυχισμένος, χαμογελαστός άνθρωπος και να προσπαθείς κάθε μέρα για το καλύτερο αποτελεί και το νόημα της ζωής...Όλοι μέσα μας κρύβουμε δύναμη την οποία δεν μπορούμε καν να φανταστούμε!!!!!! Δεν χρειάζεται ποτέ να το βάζουμε κάτω!! Ψηλά το κεφάλι και η ζωή συνεχίζεται!

Τέλος,θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά του ελληνικού τένις για τα τουρνουά τους...δηλαδή σε όλους τους συναθλητές μου!!

Καλή σου επιτυχία Έλενα και να πραγματοποιήσεις όλους σου τους στόχους

Έλενα Κορδλαίμη: Ευχαριστώ πολύ και σε σας εύχομαι τα καλύτερα
Share this article :
 
Support : S.Karamousketas | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Livadeia - Potpourri - All Rights Reserved
Template Developed by S.Karamousketas Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger