Ναδάλ: «Δεν με νοιάζει για για το μπλε»

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012


O Ράφαελ Ναδάλ δηλώνει αδιάφοος για το μπλε χώμα το Mutua Madrilena Open και σκέφτεται μόνο την επιστροφή του θρόνο.
«Έχω ήδη πει τη γνώμη μου γι'αυτό το θέμα και για τη δυσαρέσκεια που νιώθει η πλειοψηφία των τενιστών για την απόφαση της ATP. Δεν υπαρχει αμφιβολία ότι το τουρνουά είναι από τα καλύτερα στον κόσμο. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να προπονηθώ σκληρά και να βάλω τα δυνατά μου» είπε ο Ναδάλ πριν τν αναμέτρηση με τον Νικολάι Νταβίντεκο.
«Το Μόντε Κάρλο και η Βαρκελώνη, πάντα ήταν σημαντικά τουρνουά για την καριέρα μου. Είναι τα πρώτα που παίζω στο χώμα κάθε χρόνο και είναι πολύ σημαντικά για μένα γιατί με επηρεάζουν και στη συνέχεια της χωμάτινης σεζόν. Ευτυχώς όλα πήγαν πολύ καλά και πέτυχα δύο συνεχόμενες νίκες που είναι αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας» πρόσθεσε ο Ισπανός.
Share this article :
 
Support : S.Karamousketas | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Livadeia - Potpourri - All Rights Reserved
Template Developed by S.Karamousketas Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger