Ανοιχτή επιστολή της Σωτηρίας Μανάρα-Μαυράκη

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Από το 1974, που ιδρύθηκε η Νέα Δημοκρατία από τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή, υπηρέτησα το κόμμα αυτό από μάχιμες θέσεις ευθύνης: μέλος της Δ.Α.Π. ΝΟΜΙΚΗΣ, 1974-1978 μελος Τοπικης Επιτροπης 1978 μεχρι σήμερα .υπεύθυνη Γυναικών του Νομού Βοιωτίας(NOΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ)επί 12 χρόνια 1990-2002, στα δυσκολα χρόνια του ΠΑΣΟΚ , μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος 2004-2007, Νομαρχιακή Σύμβουλος Βοιωτίας την τετραετία 2006-2010 και υποψήφια βουλευτής στις Εθνικές 2007 και 2009.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά τις Εθνικές Εκλογές 2009, όταν όλοι απομακρύνονταν και δεν αποδέχονταν να μπουν στην αρένα των εκλογών, διότι η Νέα Δημοκρατία κατέρρεε και ήταν σίγουρη η νίκη του ΠΑ.ΣΟ.Κ., εγώ δέχτηκα με αυτοθυσία να υπηρετήσω το κόμμα από τη θέση της υποψηφίας βουλευτού.
Μετά την συντριπτική ήττα του 2009, ήμουν η πρώτη που ακολούθησα τον Αντώνη Σαμαρά στην πορεία του προς την αρχηγεία με πραγματική αφοσίωση, αφού πίστεψα σε αυτόν, κυρίως, όταν μου είπε «για εμένα δεν χωρούν επεμβάσεις τρίτων, αναγνωρίζω και χαιρετίζω τους αυτοδημιούργητους αγωνιστές και όχι τα «τζάκια» και τους βαρόνους», σκέψη που έγινε το σλόγκαν του νέου αρχηγού και που άγγιξε πραγματικά την ψυχή μου, αφού είμαι αυτοδημιούργητη, μη προερχόμενη απο μία οικογένεια πολιτικών ούτε διασήμων, καθώς ο πατέρας μου ήταν απλώς επαγγελματίας ράφτης.
Στήριξα το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας σε όλα τα δύσκολα και αυτή την τελευταία διετία, ερχόμενη σε σύγκρουση με πολλούς από εσάς, αν και, κατα βάθος, θεωρούσα ότι η στάση του Αντώνη Σαμαρά έπρεπε να ήταν διαφορετική, πιο σθεναρή και πιο γενναία και να οδηγούσε ο ίδιος άμεσα την χώρα σε εκλογές τον Νοέμβριο 2011, δίχως να συναινέσει σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση, ούτε στην υπογραφή του Μνημονίου ΙΙ, όπως είχε πράξει με το Μνημόνιο Ι. Παρά τούτα, εμπιστευθηκα την εμπειρία και την βαθύτερη γνώση των θεμάτων από τον αρχηγό και συντάχθηκα μαζί του.
Προετοιμάστηκα και αγωνίστηκα για τις επερχόμενες εκλογές και είχα ήδη «αλωνίσει» το Νομό Βοιωτίας,ενισχύοντας τη θέση του κόμματος και του Αντώνη Σαμαρά, γνωρίζοντας ότι θα είμαι υποψήφια βουλευτής στις Εθνικές Εκλογές 2012, ή όποτε γίνουν αυτές.
Από τον Μάιο 2011 είχαν υποπέσει στην αντιληψή μου περιστατικά και κινήσεις ορισμένων τοπικών βαρόνων του κόμματος, οι οποίοι δεν ήθελαν τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Νομού Βοιωτίας, εκτιμώντας μόνο το προσωπικό τους συμφέρον και όφελος.
Είχα, όμως, απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ότι οι φωνές των «παραγόντων» δεν θα μπορούσαν να τον επηρεάσουν και θα πρυτάνευαν οι αρχές του, οι δεσμεύσεις του για αξιοκρατία, εντιμότητα και για κατάργηση των «τζακιών», για ανάδειξη ανθρώπων με φωνή, με ήθος και με δράση, για να έχει η νέα βουλή βουλευτές, που θα μπορούν να διαχειριστούν τα κρίσιμα προβλήματα και θέματα που θα προκύψουν, τα οποία ειναι ίσως τα σημαντικότερα στην μεταπολεμική Ελλάδα.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑ…

Ο Αντώνης Σαμαράς δεν μπόρεσε να αντισταθεί στις επιθυμίες των τοπικών βαρόνων και των παρατρεχάμενων παραγοντίσκων, που υπηρετούν μόνο το ίδιον συμφέρον και όχι το καλό του τόπου και της Νέας Δημοκρατίας. Η παράλογη, όσο και κραυγαλέα, τοποθέτηση και έξωση μου από το ψηφοδέλτιο της Βοιωτίας επί 3 συνεχείς φορές αποτελεί για εμένα ντροπή και εξευτελισμό. Κανείς δεν έλαβε υπόψη του την 38ετή πορεία μου στο κόμμα αυτό και την προσωπικότητα μου, αφού είμαι επί 32 χρόνια μάχιμη Δικηγόρος Θηβών και επί 22 χρόνια Νομικός Σύμβουλος της Δ.Ε.Η. στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και μέλος δεκάδων Συλλόγων με προσφορά στην κοινωνία.
Οφείλω, όμως, να αναγνωρίσω στα μέλη της Τοπικής Επιτροπής Θήβας της Νέας Δημοκρατίας την προσπάθεια που κατέβαλαν προκειμένου να αποκατασταθεί η αδικία εις βάρος μου, τιμώντας αγωνιστές σαν εμένα. Τους ευχαριστώ από βάθους καρδίας και τους συγχαίρω.
Η αφιλία, η αγνωμοσύνη και η αχαριστία χαρακτηρίζουν την απόφαση του αρχηγού του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.
Με αληθινή πικρία, με πόνο ψυχής, με συναισθήματα που δεν περιγράφονται και με πραγματική αγανάκτηση αποφάσισα την αποχώρηση μου από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και την προσχώρηση στον ΛΑΪΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ, σε ένα κόμμα που ασπάζεται ΑΡΧΕΣ που με εκφράζουν, με αναγνώριση και εκτιμηση στους ΑΞΙΟΥΣ ανθρώπους, και με έναν αρχηγό, τον Γιώργο Καρατζαφέρη, με μεγάλη ΠΡΟΣΦΟΡΑ στον ελληνικό λαό και την χώρα μας.
Θα κάνω τον αγώνα μου απο την θέση της υποψηφίας βουλευτού του ΛΑΪΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ και σας καλώ όλους να συστρατευθείτε μαζί μου για μια Ελλάδα που να ανήκει στους Έλληνες, για την Ορθοδοξία και την Πατρίδα μας! Για το καλό της Βοιωτίας, ενός Νομού που έχει πληγωθεί από την αδιαφορία των φορεών και των ανθρώπων που, τύποις την υπηρετούν, αλλά στην ουσία εξυπηρετούν μόνο το προσωπικό τους συμφέρον και την εξουσιομανία τους. Πρέπει μαζί να παλέψουμε για τη Βοιωτία. Για τα παιδιά μας και το μέλλον τους.

Με Εκτίμηση,

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΝΑΡΑ-ΜΑΥΡΑΚΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ.
Share this article :
 
Support : S.Karamousketas | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Livadeia - Potpourri - All Rights Reserved
Template Developed by S.Karamousketas Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger