Από το 1974, που ιδρύθηκε η Νέα Δημοκρατία από τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή, υπηρέτησα το κόμμα αυτό από μάχιμες θέσεις ευθύνης: μέλος της Δ.Α.Π. ΝΟΜΙΚΗΣ, 1974-1978 μελος Τοπικης Επιτροπης 1978 μεχρι σήμερα .υπεύθυνη Γυναικών του Νομού Βοιωτίας(NOΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ)επί 12 χρόνια 1990-2002, στα δυσκολα χρόνια του ΠΑΣΟΚ , μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος 2004-2007, Νομαρχιακή Σύμβουλος Βοιωτίας την τετραετία 2006-2010 και υποψήφια βουλευτής στις Εθνικές 2007 και 2009.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά τις Εθνικές Εκλογές 2009, όταν όλοι απομακρύνονταν και δεν αποδέχονταν να μπουν στην αρένα των εκλογών, διότι η Νέα Δημοκρατία κατέρρεε και ήταν σίγουρη η νίκη του ΠΑ.ΣΟ.Κ., εγώ δέχτηκα με αυτοθυσία να υπηρετήσω το κόμμα από τη θέση της υποψηφίας βουλευτού.



